Müüja Metsepole OÜ müüb kaupu www.kondoomipood.ee e-poe kaudu.

Käesolevad tellimistingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse interneti-kaupluses Kondoomipood.ee, kaupa telliva isiku (edaspidi klient) ning Metsepole OÜ (edaspidi müüja) vahel. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui tellimus on edastatud Tellija poolt ja tellimuse kinnitus/arve on saadetud kliendi e-maili aadressile. NB! Teie poolt esitatud andmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele (välja arvatud seaduses ettenähtud korras).


Kasutajatuge ja infot kaupade ja teenuste kohta osutatakse e-posti teel info@kondoomipood.ee Eesti ja Inglise keeles.


Kaupade ja teenuste kohta muudatusi võib müüja teha mistahes ajal ja ette teatamata.


Kõikidel reklaamtahvlitel kajastatud info kehtib kuvatud kuupäevani k.a. või kuniks reklaamtahvel väljas on.


Kõik hinnad on välja toodud Eurodes ja kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. Kauba eest on võimalik tasuda mistahes pangas tellimus-arve alusel.


OSTUJUHEND

Selleks, et osta kondoomipoest ei pea registreerima püsikliendiks. Saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi teenust on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate. Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.


TOODETE VALIMINE

1. Vali endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saad vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogus. Pane tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et sinu soovitud toode on parasjagu lattu tellimisel. Kui toode sobib ja soovitud kogus on paigas, siis kliki nuppu „Lisa ostukorvi“.


2. Ekraani paremas ülanurgas näed oma ostukäru hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, kliki ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.


3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätka toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovid osta määra sobiv koguse number ja vajuta toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.


OSTUKORVI SISU VAATAMINE JA MUUTMINE

1. Ostukorvi sisu näed lehekülje paremal üleval nurgas.


2. Kui oled kõik soovitud tooted välja valinud, vajuta ikoonile „Kassa“ ning sulle kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.


3. Toote eemaldamiseks ostukärust vajuta toote real asuvale prügikastiikoonile „kustuta“ või vähenda kogus nullini "0". Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukäru sisu.


4. Kui soovid ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajuta kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.


TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE

Kui tellimus on lõplik, soorita Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu:


1. Täida ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus sinul. Kui oled registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on sinu andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. Peale andmete sisestamist, palun kindlasti salvestada andmed enne transpordiviisi valimist.


2. Tellimuse kinnitamiseks tutvu meie e-poe Kasutustingimustega. Kui oled kasutustingimustega nõus, siis märgi „linnukene“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.


Vali kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksid tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Itella SmartPost ja Omniva pakiautomaati või Omniva postkontorisse.  Rippmenüüst saad valida asukoha, kust soovid kauba kätte saada.


Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.


Palun sisesta kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab sulle SMS´i kui pakk on saabunud sinu poolt valitud sihtkohta.


Loe lähemalt Kättetoimetamise kohta siit.


Vajadusel saad sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.


Vali makseviis. Tasuda on võimalik kolmel viisil „Maksa pangaülekandega“ või sooritada makse SEB, SWEDBANK või Maksekeskus pangalinkide kaudu.


Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel  "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.


TASUMINE ÜLEKANDEGA

1. Sinu e-mailile saabuvad kohe peale tellimuse kinnitamist tellimuse number ning maksmisele kuuluv summa, samuti on kirjas meie pankade arveldusarve numbrid. Kindlasti märgi makse selgitusse tellimuse number või tähtedest koosnev tellimuse id kood!


2. Mõnes teises pangas arve alusel makstes makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu.


3. Sinu tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.


4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 3 päeva. Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.


5. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri koos maksekorraldusega. Saame jooksvalt kontrollida ning kaubad postitada.


TASUMINE PANGALINGI KAUDU

1. Vali makseviisiks kas pangaülekanne või Montonio makselahendus, millega on võimalik tasuda "Swedbank", "SEB", "LHV" , "Nordea" , "Danske" ja "Krediidipanga" linkide kaudu.


2. Pangalingiga maksmiseks kliki oma kodupanga logol ning sind suunatakse internetipanga lehele, kus sind ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veendu, et summa on õige ning kinnita tehing. Seejärel ära unusta klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et oled makse sooritanud.


Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.


Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist Metsepole OÜ arveldusarvele.


KAUBA KOHALETOIMETAMINE

1. Tellimuse väljastame sulle Omniva või SmartPOSTiga. Vaata täpsemalt kauba kohaletoimetamise kohta.


GARANTII JA TAGASTAMINE

Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest.


Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.


Kauba saatekulud tagastame samuti. Kauba tagastamiseks saatmiskulud tasub klient.


Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.


PRIVAATSUS

Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.